U svakodnevnom radu djelatnici koriste uređaje za ispis kao osnovno sredstvo za rad.
Kako bi ta oprema uz ostale uređaje koje koriste bila dostupna i osigurala neometani rad osoblja, potrebno je osigurati održavanje te kontinuiranu i pravovremenu isporuku potrošnog materijala i papira 24 sata dnevno sedam dana u tjednu.
Za uređaje koji se nalaze na popravku osiguravamo odgovarajuću zamjensku opremu.
Usluga upravljanja sustavom ispisa koju nudimo obuhvaća nekoliko različitih pristupa : upravljanje vlastitom ispisnom infrastrukturom, potpuno konsolidiranje sustava sa najmom multifunkcijskih uređaja ili kombinirani model u kojem korisnik zadržava dio postojećih uređaja za lokalni ispis.
Omogućeno je korištenje naprednih funkcija koja pružaju mogućnost nadzora, razradu troškova i sigurnosne postavke.
Svi troškovi su uključeni u jedinstvenu cijenu izraženu u cpp (trošak po ispisanoj stranici).
Održavanje postojećeg sustava ispisa
- Zadržavanje vlastitih neamortiziranih postojećih uređaja različitih brandova, starosti i stanja.
- smanjenje dobavljača sa 4 i više na samo jednog pružatelja usluge
- postavljanje zamjenskog uređaja za vrijeme kvara postojećeg uređaja
- otklanjanje brige o sustavu ispisa i rasterećenje službi : Nabave, Informatike, Administracije i Općih poslova
- smanjenje postojećeg troška za najmanje 20%
- potpuni nadzor cijele flote uređaja, svih lokacija i korisnika
- smanjenje postojećeg troška
- transparentno praćenje troškova po organizaciji, odjelu, ispostavi ili djelatniku
- korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa te troška kojeg generira
- Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
- Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
- usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
- instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
- isporuka potrošnog materijala i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška
Kombinirani ispisni model
- Zadržavanje većeg broja vlastitih neamortiziranih postojećih uređaja različitih brandova, starosti i stanja
- postavljanje nekoliko većih uređaja sa naprednom programskom podrškom i autentifikacijom
- potpuni nadzor cijele flote uređaja, svih lokacija i korisnika
- smanjenje postojećeg troška
- smanjenje dobavljača sa 4 i više na samo jednog pružatelja usluge
- transparentno praćenje troška po organizaciji, odjelu, ispostavi ili djelatniku
- korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa i troška kojeg generira
- implementacija autentifikacije postojećim karticama za nadzor radnog vremena ili postavljanje pin-a na samom uređaju
- “follow me“ mogućenost ispisa na bilo kojem uređaju bez prethodne najave na računalu
- Fax to mail, scan to mail, mail to fax i ostale napredne funkcionalnosti
- Sigurnosne postavke zabrane ispisa ili kopiranja povjerljivih dokumenata
- Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
- Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
- usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
- instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
- isporuka potrošnog materijala i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška
Ispisna rješenja konsolidirani model
- Uklanjanje lokalnih uređaja za ispis i postavljanje nekoliko većih uređaja sa naprednom programskom podrškom i autentifikacijom
- Pojednostavljen ispis dokumenata na samo jedan virtualni pisač
- korištenje naprednih funkcija programskog rješenja s instalacijom te podrškom
- mogućnosti nadzora, upravljanja i optimizacije ispisa
- implementacija autentifikacije postojećim karticama za nadzor radnog vremena ili postavljanje pin-a na samom uređaju
- Fax to mail, scan to mail, mail to fax i ostale napredne funkcionalnosti
- Sigurnosne postavke zabrane ispisa ili kopiranja povjerljivih dokumenata
- Paper@trac programsko rješenje s instalacijom te podrškom koja pruža mogućnosti nadzora i upravljanja lokalnih (USB, LPT, COM) ispisnih uređaja koji nemaju inteligentne senzore stanja tonera
- Servicetrac i Helptrac programsko rješenje s instalacijom i podrškom koja pruža mogućnosti nadzora servisnih usluga te statusa prijavljenih kvarova
- usluga hardverskog održavanja instalirane baze uređaja za ispis koja obuhvača sav rad, dijelove i potrošni materijal potreban da bi uređaj bio ponovo u funkciji
- instalacija adekvatnog zamjenskog uređaja za vrijeme popravka
- isporuka potrošnog materijala i zbrinjavanje istrošenog potrošnog materijala, izrada konsolidiranog izvještaja svakih 90 dana u cilju daljnjeg smanjenja troška